Fullt upp….

sep 14, 2016 | 2 Kommentarer

Hejsan!!

Det har varit fullt upp sedan i söndags, vilket känns nu och jag längtar tills i morgon då jag bara ska vara och ta hand om mig. I måndags var jag barnvakt från 12.30 till 21,30 med olika antal barn under dagen 🙂 som mest var det 3 stycken. I tisdags var jag barn och hundvakt men endast 2 timmar, sedan hämtade jag min föräldrar och skjutsade dem till tandläkaren i Vadsten, sedan ville de handla lite och kvällen ägnades åt tvätt och annat pyssel.

img_1513

Liam mitt lilla barnbarn <3

img_1519

Lilla Ella <3

I kväll ska jag och mina tjejkompisar ut och äta dels för att fira en av tjejerna som fyllt 60 år , och dels för att ses,vilket inte händer så ofta, så snart är det dags för mig att duscha, raka benen, måla tånaglarna, sminka mig och fixa håret 🙂 Tänkte ha klänning i kväll. Har 2 stycken desigual klänningar och kan inte bestämma mig för vilken jag ska ta…..Jag får helt enkelt prova mig fram till ett beslut.

Knapp någon träning har det blivit och vikt minskningen uteblir men några centimeter har försvunnit. Om en veckas diet och träning inte blir så bra…Gör bättre nästa vecka…. ja, så får det bli.

Jag har ju börjat jobba igen och jag älskar mitt jobb

img_1523

I morse innan det var dags för att fixa frukost till de boende 

Ha en fin lillördag

Visa att du finns

Lämna en kommentar

2 Kommentarer

  1. Emmelie

    Kul att du trivs på jobbet!
    Och ha så roligt ikväll.
    Det behöver du! 🙂

  2. Ewa

    Tack ❤️❤️

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...