Fakirdiet!

Fakirdiet!!

Dieten med 0 kolhydrater för fettminskning i expressfart.

Startar upp med fakir idag och min plan är att köra fram till nästa fredag den 18 september, dock så kommer jag äta lite grönsaker fredag/lördag då jag även kommer att ta lite vin 🙂 Min plan är att tappa 2,7 kg till den 18/9.

Vanligast är att man kör denna diet 2-3 veckor för att få en kickstart i sin viktminskning exempelvis om man hamnat på en platå.

Nackdelar: enformig mat vilket gör att man kanske tröttnar fort.

Vad får jag äta då:

KöttAllt ’rent’ kött såsom blandfärs, nötfärs, bacon, vilt, lever osv.

Fisk & Skaldjur

Fågel. Kyckling, kalkon osv.

Ägg

Fetter: kokosolja, smör, olivolja,

Kryddor: chili, cayenne, ingefära, gurkmeja (dessa fyra är de mest metaboliskt boostande kryddorna som finns)

Info har jag hämtat från Martinas blogg  Där Ni kan köpa en E-bok om just Fakirdieten för 39.90.

Fakirguiden-200x300

Ha en fantastisk dag

Avslut kram ewa

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Välkommen

Hej,

mitt namn är Ewa och det här är min lilla hörna på nätet. En blogg om tankar kring ett sundare liv, ett friskare liv med keto kost. Här kan Du läsa om mina kostvanor, min träning och min vardag. Följ med på vägen till en friskare och sundare vardag..

InstagramFacebookRSS

Prenumerera på bloggen via epost

 äkta blogg