Borta bra, hemma bäst!

mar 5, 2017 | 0 Kommentarer

Borta bra, hemma bäst!

Har haft en underbar helg i Göteborg som började för mig redan 12.00 i torsdag då jag satte mig i bilen och åkte ner till min bror och svägerska. Jag var framme vid 15.00 och då fick det bli en kopp kaffe och sedan lite mat innan vi åkte till min svägerskas son och sambo som nyligen flyttat till större lägenhet.

Fredags förmiddagen tillbringade jag med min vän Johanna och vi åkte till Haga och fikade på ett supermysigt café som hette Kringlan.

Efter fikat gick vi runt i butikerna som låg bredvid fiket och bl.a. shoppade vi loss i en te butik.

Nu klarar jag mig ett tag

Sedan följde Johanna mig till en restaurang som heter Köttbullekällaren där min bror och svägerska satt och väntade på mig. En mysig förmiddag med Johanna var slut och jag hoppas vi ses snart igen.

På köttbullekällaren fick det bli ett glas vin sedan blev det lite shopping och lunch innan vi åkte hem till Tuve och slappade i pyjamas och ytterligare lite vin.

Lördagen tillbringade vi på Backaplans centrum där Rose-Marie shoppade loss ordentligt och jag hittade ingenting

Efter shopping och relax hemma i soffan gick vi ner till kvarterskrogen och åt lunch/middag

En snitzel som tog upp hela tallriken och till det tog jag ett glas vitt.

Sedan blev det melodifestivalen och som snacks, ett gäng färska räkor

Det var min sköna helg i Göteborg,  10,30 i morse lämnade jag Göteborg och är nu hemma igen. Haft det superbra och verkligen laddat batterierna.

Ha en fin söndags kväll

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...