Välkommen hösten

okt 1, 2017 | 0 Kommentarer

Välkommen hösten

Härlig söndag och 1 oktober. Nu är det höst och jag älskar det faktiskt, Startade denna söndag med en promenad i solskenet, go frukost och sedan en dusch. Sen var det bara att plocka fram alla matlådor och sätta igång att laga mat för veckan

Jag hade + – 0 på vågen denna vecka, antagligen efter min minisemester förra helgen och jag måste säga att det var så värt det men nu vill jag ha toppen resultat nästa fredag så därför blev det promenad idag också jag brukar annars vila söndagar då det är så mycket annat.

I går åt jag något gott. Min dotter Emmelie ringde i går på förmiddagen och hade bjudit hem sin farfar och morfar på kvällsmat men farfar var upptagen så då ville hon att vi (mina man och jag) skulle komma och hjälpa henne äta upp maten och sedan är det alltid trevligt att äta flera personer ihop.

Mitt fria mål i går blev kålpudding, gröna ärtor, syltlök och gräddsås om Du visste vad det smakade bra.

Ikväll har jag varit hos pappa och spelat bingo och vann en ny bingolott

Laddar nu med en tidig kväll till sängs då det åter är dags för de tidiga morgon promenaderna.

Funderar också på om jag ska ringa vårdcentralen för min onda fot? På tisdag är det 3 veckor sedan jag gjorde mig illa och det blir visst bara värre och värre, foten är svullen så jag knappt kommer i gympadojan

Ha en fantastisk söndagskväll

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...