Onsdagens matsedel

aug 4, 2016 | 0 Kommentarer

Onsdagens matsedel

Torsdag redan och här nedan ser Du hur min matdag var igår 🙂

20160803_082135

Jag startade dagen med fettkaffe och planering av nästa veckas matsedel

20160803_112617

Förmiddags te i min nya fin tekopp från Cristine Re

IMG_0977

Lunchen bestod av 5 st Nürnberger korv, beasås och sallad och 2 st mini tomater

20160803_163400

Till middag gjorde jag nötfärsbiffar och sedan blev det en blandning av blomkål & broccoli mos. Jag körde mellis även denna dag som då blev ölkorv och babybel

Jag har börjat att planera för en helg i stugan och i eftermiddag har jag tvättstugan…..inte så kul kanske men nödvändigt, det är lakarn och handdukar som ska tvättas. Jag ska i kväll bli bjuden på mat av min son och det blir McDonalds…jag får ta en ceasar sallad och plocka bort krutongerna så blir det ganska så bra….Vi ska fira att han går på semester på måndag 🙂

Sitter just nu och dricker mitt ingefärste och  försöker peppa mig till att ta den där promenaden som jag innerst inne vill gå men inte hittar energi till

Detta att bara gå hemma är inte min grej, jag kommer att må så mycket bättre när jag får börja jobba igen

Jag får väl leta efter några pokèmon så kanske energin kommer tillbaka…. det blir i alla fall en lite roligare promenad. Laddade ner det spelet när jag var i sommarstugan men på landet finns det inga pokémon 🙂

Har du testat Pokèmon Go?

Ha en fantastisk dag

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...