Startade min lördag med sovmorgon, massor med sår I ansiktet och fettkaffe
Hur startar du din lördag?
Efter att ha njutit av Göteborg planerar jag nu min träningsresa för sommaren. Med specifika pass och en kostplan mellan 1500-1700 kalorier ska jag nå min målkropp.
Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...
Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...
god morgon !!! vad är de för sår du har ? jag startar minmorgon med en mugg kaffe men mjölk ibland fettkaffe. Dagen är inte bestämd vad som kommer hända, kännslan får avgöra. men ha de gott
Powerwalk och smoothie. Måste passa på när solen skiner 🙂
Låter bra!! Här i Motala regnar det 🙁 Blir en sväng till Bill & Bulls lekland med de 4 barnbarnen 🙂
Hej Annelie!! jag har atopiskt eksem som blommar just nu och ett par dagar kan det vara borta för att återkomma igen. Det var därför jag började med lchf men än så länge har jag inte sett så mycket resultat….men jag fuskar för mycket 🙂