Jag tappade hakan…

dec 9, 2017 | 0 Kommentarer

Jag tappade hakan…

Kan du tänka dig en tidig morgon ( 4/12 ) Du häller upp en kopp kaffe och startar upp din laptop, du tänker kolla in facebook, instagram och bloggar.

Det är det som jag gör varje morgon och just den här morgonen så tappade jag nästan hakan när jag fick se att min fina vän Johanna som driver enklaknep.se har gjort inlägg på sin blogg om mig… Johanna har en julkalender på sin blogg att varje dag fram till julafton skriva om kvinnor som ger det där lilla extra till folk i sin omgivning.  24 kvinnor som är super grymma helt enkelt!! (Johannas ord )

(uppdatering den 9/9-19 Inlägget på hennes blogg är borta)

Fina Johanna

Jag måste bara få säga att jag älskar den tjejen och hur ska jag kunna toppa dessa ord? Och vilket arbete hon måste ha lagt ner för att få till denna julkalender. Imponerande!

Jag åker gärna 3 timmar i bilen (27 mil) för att fika med Johanna och umgås ett par timmar för att sedan åka 3 timmar hem igen, jag vet att hon och jag har mycket gemensamt trots åldersskillnaden och några saker vi faktiskt älskar båda två är LISTOR av alla de slag, Listor på vad du ska göra i morgon, listor på vad som ska handlas, listor på vad och hur du ska städa osv vi älskar också block, kalendrar, pennor och Trello och att dricka te och så naturligtvis har vi min bäbis gemensamt dvs min blogg som johanna desgnat och som jag sköter om.

Ha en fantastisk lördag

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...