Dags att planera för Göteborg

apr 28, 2021 | 0 Kommentarer

Dags att planera för Göteborg

Nu är det över 1 år sedan jag var i Göteborg och nu är det bestämt att jag åker ner på måndag (3 maj) och jag stannar en vecka hos min bror och svägerska.

Jag kan säga att jag längtar galet!!

Nu i dessa tider så blir det lite annorlunda men vi kommer att göra utflykter till olika fina platser som Slottsskogen, Ramberget…osv, det finns många fina platser som jag inte varit på än så vi får se hur det blir och varje morgon kommer min bror och jag ta en långpromenad i Tuvevallen med deras lilla hund som heter Luvan.

Nu är det så här att min bror inte vet om det än att det blir en vecka med långa promenader men Han brukar inte säga nej så det ska nog gå bra

Det jag skulle vilja också är att besöka Domkyrka och tända ljus för nära och kära, jag har också en önskan om att besöka Indiska för att se om det har någon häftig temugg. Alla temuggar jag har hemma har jag köpt på Indiska i Göteborg.

På torsdagen har jag en date med denna sköna böna och här är hennes hemsida enklaknep.se

Tjejen heter Johanna och har varit min vän sedan 2015  då jag anlitade henne att göra designen på min blogg och sedan den dagen har vi varit vänner och när vi träffas så bubblar det över av allt vi måste besrätta för varandra, nu vill jag också pusha lite för hennes bok Digital fullträff och vill Du läsa med om den så kan du göra det HÄR

Dags att ta fram resväskan och även skriva lista med det som ska packas ned. Älskar listor!!

Ha en fin onsdag

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...