Stugan, lunch, pw och leg day

jun 10, 2016 | 0 Kommentarer

Hej Fina!!

Nu har jag varit några timmar i den lilla stugan i Gränna 🙂 Åh, vad jag älskar det här livet på landet….i alla fall på sommaren. Jag är sjukt mörkrädd så jag åker inte hit på hösten ensam. Av alla år som jag varit här nere så har jag bara sovit 2 nätter själv och det har varit mitt i sommaren då det är ganska så ljust om nätterna.

Vi (min man och jag) kom ner hit vid 12.00 och jag var vrålhungrig och gjorde en snabb lunch

IMG_0274

Kokade 2 st ägg, tog 2 skivor ost, stekte vitkål och hade en klick smör på det. Mätt!!

Jag relaxade en halvtimme efter lunchen, mannen åkte för att jobba och jag svidade om för en pw, det blev 45 minuter i både sol och skugga. Bjuder på ett par bilder från min pw.

IMG_0284

IMG_0280

Efter min pw så blev det 30 minuters ben träning eller som det oftast står på status uppdateringar på fb eller instagram…leg day!! Oh my god…jag kommer inte ta mig ur sängen i morgonbitti 🙂 Kayla Itsines träningsprogram är tufft och jag är bara på nivån nybörjare 🙂

IMG_0301

Svetten rann på mig när jag var klar så jag svidade om igen till bikini och tänkte ta mig ett dopp i sjön Bunn men…………… det var bara 15 grader så det fick bli kärringtvätt.

 

IMG_0302

IMG_0304

Nu ska jag njuta av ett glas vin, lyssna på ljudbok och bara andas……naturligtvis vänta in min man som kommer hit vid 23.00.

Ha det bäst!!

Visa att du finns

Lämna en kommentar

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...