Min dotter Emmelie

aug 10, 2024 | 1 kommentar

Min dotter Emmelie

Min dotter Emmelie och jag har bestämt att vi en gång i månaden ska ta en shoppingtur till Linköping, shoppa lite kläder, äta på någon matkedja, med andra ord bara ha en mysdag.

Vi har nu varit på shopping 2 gånger sen vi kläckte den smarta idén att umgås, både hon och jag har haft en tuff tid med min pappa som gick bort den 15 juni så nu försöker vi ta hand om oss själva, vi har shoppat en del kläder men än så länge mest myskläder 🤗 Nästa gång vi åker tänker jag köpa en regnjacka som jag kan ha när jag är i sommarstugan, en jacka som alltid får vara där så jag slipper släpa mitt regnställ fram och tillbaka.

Favoritstället är Lager 157 än så länge

Med oss på våra shopping turer har vi Emmelies dotter Ninja, mitt barnbarn ♥️ Hon älskar shopping! Hon är även vår chaufför då hon håller på att ta körkort, hon vill inte säga när men jag tror att det är snart som hon kör upp.

Om jag ska vara riktigt ärlig så älskar jag och Ninja (barnbarnet) shopping, Emmelie har inte riktigt kommit igång än men jag är helt säker på att det kommer att lossna snart, 

Ha en fantastisk lördag kväll // Ewa

Visa att du finns

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Carina Danielsson

    Lät ju jätte mysigt ❤️

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...