Kost & träning

Kost & träning

I 10 veckor har jag promenerat och tränat styrka ca 3-4 gånger i veckan, jag har ätit enligt kostschema utom på helgen

Vecka 9 vilade jag från träning  pga halsont

Väldigt mycket upp och ner med vikten men totalt så har jag tappat 2,8 kg och jag tänker att det ska vara hållbart. Det är helgerna som blir annorlunda, då blir det lite extra allt kan jag säga och för mig så passar det för annars så tröttnar jag fort

När det gäller måtten så mäter jag  3 punkter , rumpan, midjan och brösten så totalt är 19 centimeter är borta

Nu startar vecka 11 (jag kör fredag till fredag)

Vad jag också gör är att jag har dokumenterar allt i boken kost & träningsdagbok

När det gäller träningen så har jag testat olika appar för att se vad som passar mig bäst och jag föll för XShapes app,  bra träningsschema och är det någon övning som jag av någon anledning inte kan/vill göra så finns det alternativa övningar men som tränar samma muskel.

Ha en fantastisk fredag

Avslut kram ewa

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Välkommen

Hej,

mitt namn är Ewa och det här är min lilla hörna på nätet. En blogg om tankar kring ett sundare liv, ett friskare liv med kost och träning. Här kan Du läsa om mina kostvanor, min träning och min vardag. Följ med på vägen till en sundare vardag..

InstagramFacebookRSS

Prenumerera på bloggen via epost

 äkta blogg