Fakir och träning

Fakir och träning.

God Morgon!!

Dag 2 i fakir gick så där, jag har redan tröttnat 🙂 som sagts tidigare så blir det enformigt, men väldigt bra att ta till vid en kickstart eller om det blivit lite för mycket en helg. Vågen säger idag + – 0 efter dag 2 och idag är det dag 3 och jag ska försöka orka med den också men är supernöjd med mina -1,2 kg.  

Så här såg min matdag ut igår:

Frukost: fettkaffe

Lunch: 1 paket bacon

Mellis: 2 babybel (innan träning)

Middag: kycklingfärs, spenat och citronkryddat smör.

Mellis: 2 ketobollar och te

20150908_113907  20150908_180855

I går var första gången på säkert 6 månader som jag besökte gymmet. Jag känner att det är dags att få in styrketräning i vardagen, inte bara pw även jogging har det också varit tunnt med denna vår/sommar.

20150908_145232

Körde biceps, triceps och lite rygg och det kändes bra. Ska sätta mig ner ikväll och göra ett schema över träningen och sedan försöka hålla mig till det. Just do it! och Det är aldrig försent! men innan jag kommer igång ordentligt så har jag en veckas semester i Turkiet framför mig.

Dags att ta tag i dagen…i dag väntar ett besök på arbetsförmedlingen och lite shopping på stan.

Vad gör du denna härliga onsdag?

Avslut kram ewa

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Välkommen

Hej,

mitt namn är Ewa och det här är min lilla hörna på nätet. En blogg om tankar kring ett sundare liv, ett friskare liv. Här kan Du läsa om mina kostvanor, min träning och min vardag. Följ med på vägen till en friskare och sundare vardag..

InstagramFacebookRSS

Prenumerera på bloggen via epost

 äkta blogg