2025 började inte så bra

feb 14, 2025 | 1 kommentar

2025 började inte så bra

Alltså Du vet känslan när det blir nytt år och man planerar sina små mål för året, mina mål var att träna lite tyngre under våren, tappa fyra kilo och i sommar när jag inte har tillgång till gym  då jag spenderar hela sommaren i den lilla sommarstugan så ska jag vara lite mer aktiv än jag brukar. I vanliga fall så brukar jag gå en runda på 5,4 km i grännaskogen men nu tänkte jag lägga till lite hemmaträning också.

Vad händer då?

Allt började bra med styrketräningen och efter 2 1/2 vecka blev jag genomförkyld med halsont och feber i 2 veckor, efter förkylningen tränade jag 2 dagar sen blev det operation av mitt öga som jag iof har väntat på och träningsförbud i en vecka men nästa vecka kör jag igång

Efter jul och nyår så började jag få ont i vänster knä men det var inte så farligt, nu senaste veckan har värken flyttat på sig, nu har jag ont på vänster sida snett under knäskålen så nu har jag problem med att gå, så frustrerande att halta runt här men men….tycker dock att det känns lite bättre idag.

Ska det aldrig ta slut med saker som händer?

 

Vilket gnäll inlägg det blev men jag tänker så här nu kan det bara bli bättre, jag ska inte se bakåt utan framåt, gymmet är kvar och naturligtvis blir mitt knä bra tillslut. Idag blir det fredagsmys hela dagen, Det är Alla Hjärtans Dag!

Ha en mysig fredag // Ewa

Visa att du finns

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Finisa

    Det här inlägget känns så ärligt och mänskligt 💛 Jag blev berörd av hur du delar både motgångarna och hoppet om att det kommer bli bättre, även när året började kämpigt.

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du läsa mer

Här är några relaterade inlägg

Jag blir så trött….

Jag blir så trött….

Jag blir så trött… Jag blir så trött på mig själv och på min mage Problemen är att jag får ont i magen när jag äter och jag får ont i magen om jag inte äter, vad göra? Lite bakgrund fakta om mig: När jag var ung så var jag alltid i farten, sov inte mycke tyckte det...

Sista februari

Sista februari

Sista februari Jag har glömt att redovisa mina resultat för februari, som jag skrev i mitt förra inlägg så tog jag tag i träningen den 5/1 och försöker få till 4 gympass och 3 intervallpass så, hur gick det då i februari? Totalt då efter två månaders träning: Så kul...